.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهداد سلیمی مسؤول شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمرمازندران شد
بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسؤول راه‌اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، منصوب شده است.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسؤول راه‌اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، منصوب شده است.

در مراسمی که به مناسبت 29 سالگی بهداد سلیمی در دفتر مدیرعامل هلال احمراستان برگزار شد، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران در سخنانی با تجلیل از روحیه مهرورزی و ایثارگری قهرمان نام‌آور کشور بهداد سلیمی و مشارکت فعال وی در برنامه‌های هلال احمر استان گفت: از آنجاییکه راه‌اندازی و فعال‌سازی شبکه‌های داوطلبی یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمراستان است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و تاکنون 15 شبکه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در نظرداریم شبکه داوطلبی ورزشکاران را نیز به عنوان یکی این شبکه‌های مهم در استان راه‌اندازی کنیم و در همین راستا معتقدیم حضور بهداد سلیمی در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران نقش ورزشکاران را به عنوان یکی از گروه‌های محبوب و تاثیرگذار در جامعه بسیار موثر و فراگیر توصیف کرد و افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و مهرورزی در جامعه نیازمند نقش‌آفرینی و مسؤولیت‌پذیری همه اقشار جامعه است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: اگر بتوانیم شبکه داوطلبی را در گروه‌های مختلف و در لایه‌های متنوع جامعه فعال کنیم، بسیار آسان‌تر می‌توانیم اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر را محقق کنیم.

وی افزود: باید از گروه‌های مختلف جامعه ،متناسب با تخصص و تمایلات آنان انتظار مشارکت و کمک داشته باشیم که تشکیل شبکه‌های داوطلبی یکی از مناسب‌ترین الگوها در این زمینه است.

در ادامه این مراسم حکم مسئولیت شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمر مازندران از سوی اکبری به قهرمان بهداد سلیمی اهدا شد.

بهداد سلیمی هم اکنون عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز است و از سال‌های قبل در برنامه‌های معاونت جوانان هلال احمراستان حضوری فعال داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.